7.5.13

A solución: Irse a México

Eu voume ir a México a mercar o carné de conducir! . O teño maís que claro.
Levo dende septembro para sacar o carné, e non o dou sacado!
Xa suspendin tres veces o examen práctico. A primerira foi coa famosa "Paca suspenso" por conducción temeraria ( eu penso que non foi culpa miña, xa que non se veia moi ben a señalización...). A segunda vez foi por un desacordo racial co examinador, ese exame habíame saido ben... e tamén suspendín. A terceira foi por comerme unha moto nun cede o paso, ese si que era un claro suspenso, e maís ainda porque tocoume de novo co que fixe o segundo examen.... O próximo día 10 de Maio, volvo a ir a facelo.
O teórico saqueino a primeira con cero erros, pero merda que levo gastado maís cartos na autoescuela que en toda a miña vida!
Definitivamente vou i a México a mercar o carné!!


Ana Corbillón Gunche

Ningún comentario:

Publicar un comentario